SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Szymon Majewski Show": wyższa widownia i wpływy z reklam

O 10 mln zł więcej zarobiła stacja TVN na zakończonej w miniony poniedziałek V edycji programu 'Szymon Majewski Show' w porównaniu z III serią tego talk-show, emitowaną rok temu. Poza wpływami z reklam wzrosła widownia programu, który przegrywał w swoim paśmie emisji jedynie z "Megahitami" Polsatu.

Średnia widownia piątej edycji "Szymon Majewski Show" wyniosła 2,74 mln widzów - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.

Udziały stacji w rynku w czasie nadawania widowiska ukształtowały się na poziomie 24,38 proc. (w grupie 4+) i 25,5 proc. (w grupie 16-49) i były wyższe niż przy emitowanej rok temu trzeciej serii show, którą oglądało średnio 2,57 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 22,23 proc. i 24,54 proc.


Wszyscy 4+ 16-49
Data rat# shr% shr%
03.09.2007 2384,28 21,61 23,23
10.09.2007 2433,74 22,34 24,79
17.09.2007 2625,7 25 27,7
24.09.2007 2643,52 26,13 27,56
01.10.2007 2427,45 19,68 21,85
08.10.2007 2747,67 25,42 26,49
15.10.2007 1627,25 12,85 13,34
22.10.2007 2907,17 25,39 27,41
29.10.2007 2796,36 27,64 29,37
05.11.2007 3122,92 27,5 29,35
12.11.2007 2783,38 25,25 26,04
19.11.2007 3518,36 30,1 31,12
26.11.2007 2861,27 25,01 24,46
03.12.2007 3297,14 27,49 27,3
10.12.2007 3425,05 30,9 31,43
17.12.2007 3008,42 26,12 26,3
24.12.2007 1881,73 15,8 15,53
średnia 2736 24,38 25,5

W czasie emisji "Szymon Majewski Show" (poniedziałki 21.30 - 22.30) TVN była stacją drugiego wyboru. Najwięcej widzów (2,77 mln) przyciągał wtedy Polsat, który nadawał filmy w cyklu "Megahit". Na trzecim miejscu znalazła się Dwójka ("Panorama" i "Brzydula Betty"; 2,13 mln), a czwarta - Jedynka ("Teatr Telewizji" i "Forum"; 1,22 mln). TVN zajęła drugie miejsce także wśród widzów z wieku od 16 do 49 lat, również ustępując Polsatowi.



Wszyscy 4+
Pasmo Stacja rat# shr%
21:30 - 22:30 TVP1 1218,74 10,71
21:30 - 22:30 TVP2 2128,37 18,7
21:30 - 22:30 Polsat 2768,52 24,33
Szymon Majewski Show TVN 2736 24,38




16-49
Pasmo Stacja rat# shr%
21:30 - 22:30 TVP1 388,66 6,84
21:30 - 22:30 TVP2 956,06 16,83
21:30 - 22:30 Polsat 1758,92 30,96
Szymon Majewski Show TVN 1431,39 25,5

Dane TNS OBOP pokazują, że show Szymona Majewskiego oglądały główne kobiety. Większość widzów programu pochodziła z miast, była w wieku od 34 do 64 lat i miała wykształcenie średnie bądź zawodowe.



Adh%
Płeć Kobiety 4+ 61,31

Mężczyźni 4+ 38,69
M-sce zamieszkania Wieś 24,82

Miasta do 100.000 35,79

Miasta >100.000 39,39
Wiek Dzieci 4-15 4,81

Wiek 16-24 10,93

Wiek 25-34 15,88

Wiek 35-44 16,26

Wiek 45-54 19,56

Wiek 55-64 19,67

Wiek 65+ 12,89
Wykształcenie Wykszt. podstawowe 17,06

Wykszt. zawodowe 22,13

Wykszt. średnie 39,59

Wykszt. wyższe 20,88

Wykszt. nie uczy się 0,34

Na reklamach emitowanych przy programie TVN zarobiła w sumie 27,3 mln zł, czyli o 10,1 mln zł więcej niż przy krótszej o jeden odcinek, emitowanej zeszłej jesieni, trzeciej serii programu (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejna, szósta już edycja "Szymon Majewski Show" pojawi się w TVN wiosną przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: "Szymon Majewski Show": wyższa widownia i wpływy z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl