Prosto i bez „fachowców” od montażu - T-Mobile reklamuje nielimitowany internet domowy (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamującą wprowadzony właśnie do sprzedaży nielimitowany internet bezprzewodowy. Akcja jest oparta na haśle „Teraz możesz!” i piosence „Easy” w wykonaniu Faith no more.
Spoty z kampanii utrzymane są w konwencji obowiązującej w reklamach T-Mobile od wiosny br., opartej na kolorach szarym i charakterystycznym dla tej sieci barwie magenta. W klipach wykonano piosenkę „Easy” Lionela Richiego w znanym wykonaniu zespołu Faith no more.
Kampania podkreśla, że wprowadzoną właśnie przez T-Mobile usługę nielimitowanego internetu bezprzewodowego można aktywować bardzo łatwo i, w przeciwieństwie do internetu stacjonarnego, bez konieczności wizyty montażystów dostawcy. Usługa kupowana osobno kosztuje 45 lub 55 zł miesięcznie.
Akcja jest skierowana do wybranych grup społecznych, m.in. rodzin, studentów oraz mieszkańców małych miejscowości. Rusza w środę, obejmuje m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
Za obsługę reklamową T-Mobile Polska odpowiadają firmy marketingowe Bridge2Fun (kreacja i produkcja spotów), Agencja Warszawa (działania w social media), ARC Worldwide (materiały BTL), Liquid Thread (reklamy w internecie) oraz SMG Polska (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Prosto i bez „fachowców” od montażu - T-Mobile reklamuje nielimitowany internet domowy (wideo)