T-Mobile zachęca "Śmigaj w najszybszej sieci!" (wideo)
Sieć T-Mobile ruszyła z kampanią pod hasłem "Śmigaj w najszybszej sieci!" promującej jej ofertę na kartę. Działania reklamowe powstały we współpracy z agencjami DDB Warszawa, Mindshare (GroupM), Digitas Poland (ARC - Grupa Publicis) i VMLY&R.
T-Mobile wprowadza wakacyjną ofertę, dzięki której od 17 czerwca użytkownicy T-Mobile na kartę mogą skorzystać z bonusu w postaci 100 darmowych gigabajtów do wykorzystania przez 60 dni. Wystarczy doładować konto jednorazowo kwotą 30 zł lub więcej w aplikacji „Mój T-Mobile”.
Nowi użytkownicy z kolei mogą wykonać doładowanie w dowolnym kanale, w ciągu 30 dni od aktywacji startera. Ze środków z doładowania, klient może aktywować dowolną usługę np. „Bez limitu L” na 30 dni, w ramach której ma 15 GB oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i Supernet Video DVD. A do tego po każdym doładowaniu konta, klient otrzyma ekstra pakiet GB.
"Śmigaj w najszybszej sieci!"
Promocję 100 GB na lato promuje kampania reklamowa "Śmigaj w najszybszej sieci!" obejmująca komunikację online, w mediach społecznościowych, radiu oraz na nośnikach w punktach sprzedaży. Spoty reklamowe pojawią się w telewizji od 29 czerwca.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie, mediach społecznościowych i radiu poprowadzi VMLY&R.
Na koniec marca br. T-Mobile Polska miał 11,205 mln użytkowników, o 223 tys. więcej niż przed rokiem. Kwartalne przychody telekomu zmalały o 0,5 proc. do 1,549 mld zł, a zysk EBITDA AL wzrósł o 4,1 proc. do 431 mln zł.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile zachęca "Śmigaj w najszybszej sieci!" (wideo)