SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile promuje telefon i abonament za 0 zł przez pół roku (wideo)

T-Mobile rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę z telefonem i abonamentem za 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer. Działania przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare, Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis) i VMLY&R.

Spot reklamowy emitowany jest od 13 lutego. Kampanię można śledzić w telewizji, radiu i internecie (w tym w social mediach), a także w punktach sprzedaży.

W spotach będzie można zobaczyć trzy warianty z telefonami objętymi promocją, czyli: Xiaomi Redmi Note 9T 5G, Oppo A15s i Motorola Moto E7 Plus.

Warunki promocji

Nowy klient przenoszący numer do T-Mobile będzie mógł wybrać ofertę abonamentową XS, S, M lub L z dowolnym telefonem, zaś w powitalnym prezencie otrzyma prezent w postaci opłaconych już usług i rat za wybrane urządzenie za pół roku.

W tym wariancie umowa jest podpisywana na okres 24 miesięcy i 36 rat za urządzenie z opłatą początkową za telefon.

Ponadto nowy klient będzie mógł skorzystać ze zniżek rodzinnych oraz promocyjnej oferty na światłowód.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Na koniec września 2020 roku T-Mobile Polska miał 11,07 mln użytkowników, o 163 tys. więcej niż rok wcześniej. Kwartalne przychody telekomu zwiększyły się rok do roku o 0,6 proc. do 1,62 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA AL - o 2,4 proc. do 433 mln zł.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile promuje telefon i abonament za 0 zł przez pół roku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl