T-Mobile USA rzuca wyzwanie konkurencji i ogłasza strategię 4G
Operator komórkowy T-Mobile USA zaprezentował nową strategię, dzięki której chce zagrozić pozycji dominujących graczy i zwiększyć swój udział w amerykańskim rynku komunikacji mobilnej.
W ramach programu "Grow" T-Mobile USA jako cel do 2014 roku stawia sobie zwiększenie przychodu o 3 miliardy dolarów. Natomiast program "Reinvent" ma przynieść operatorowi oszczędności w wysokości 1 miliarda dolarów do roku 2013.
"Ze swoją ofertą mobilnego internetu T-Mobile ma idealną pozycję do wzrostu na rozwijającym się amerykańskim rynku (...) Philipp Humm i jego zespół mają szeroko zakrojoną strategię, która ma ponownie umieścić T-Mobile USA na ścieżce wzrostu" - stwierdził René Obermann, szef koncernu Deutsche Telekom, do którego należy T-Mobile USA.
"Największa w Ameryce sieć 4G, która w tym roku rozwija się do jeszcze szybszych prędkości, a także interesująca oferta urządzeń 4G, daje nam silną pozycję do odniesienia sukcesu. Będziemy konsekwentnie wdrażać naszą strategię i zyskiwać na rozwoju rynku. Zaoferujemy naszym klientom najlepsze plany taryfowe, najlepsze usługi i najlepszą sieć 4G" - zapowiedział Philip Humm, dyrektor wykonawczy T-Mobile USA.
Jednym z kluczowych elementów nowej strategii operatora ma być przystępna cenowo oferta. "Wielu Amerykanów chce zacząć korzystać z usług opartych o bezprzewodową transmisję danych, jednocześnie unikając zaskakująco wysokich rachunków. Chcemy zaoferować najlepsze doświadczenia i skupić się na prostych, powiązanych ofertach" - podkreślił Humm.
Deutsche Telekom potwierdził, że celem koncernu jest podwojenie prędkości transmisji w sieci 4G do 42 Mbit/s oraz rozszerzenie oferty urządzeń 4G, w tym smartfonów i tabletów.
Częścią strategii jest również większy zasięg sieci i poprawa zasięgu in-home. Ma to być kluczowym czynnikiem w pozyskiwaniu nowych i utrzymaniu obecnych klientów.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile USA rzuca wyzwanie konkurencji i ogłasza strategię 4G