T-Mobile z 15,67 mln klientów, wpływy maleją o 10 proc.
Na koniec czerwca br. T-Mobile Polska miało 15,675 mln klientów, o 294 tys. mniej niż rok wcześniej. Wpływy operatora spadły w skali roku o 10,3 proc., do 1,522 mld zł.
Liczba klientów prepaidowych T-Mobile Polska wyniosła 8,745 mln, o 186 tys. mniej niż rok wcześniej (to spadek o 2 proc.), a liczba klientów abonamentowych - 6,930 mln, o 108 tys. mniej niż w połowie ub.r. (1,6 proc. w dół).
W maju br. operator wspólnie z Alior Bankiem wprowadził ofertę T-Mobile Usługi Bankowe, która przez trzy miesiące zyskała 70 tys. użytkowników (więcej na ten temat). Z kolei na początku czerwca udostępniono nowe taryfy Jump! (zobacz szczegóły).
W II kwartale br. przychody T-Mobile Polska wyniosły 1,522 mld zł, o 10,3 proc. mniej niż rok wcześniej. EBITDA osiągnęła wartość 587,9 mln zł (spadek o 4,1 proc. w skali roku), a marża EBITDA - 38,6 proc., o 2,5 pkt proc. więcej niż w II kwartale ub.r.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile z 15,67 mln klientów, wpływy maleją o 10 proc.