Tancerze nowojorskiego baletu reklamują PlayStation 4
W serii 6 spotów artyści New York City Ballet inscenizują różne odmiany gier komputerowych i promują konsolę PlayStation 4.
Każdy z 45-sekundowych filmów noszących wspólny tytuł „Taniec zwycięstwa” jest zamkniętą całością i obrazuje inny gatunek gier komputerowych. Tancerze New York City Ballet rozpoczynają od klasycznych figur, a po chwili zmieniają rytm i charakter tańca.
Spoty są projekcją między innymi strzelanek komputerowych, gier sportowych czy zręcznościowych. Noszą podtytuły „Lądowanie”, „Pieniądze”, „Laser”, „Granat”, „Gol” i „Wsad”. Cała seria zaś reklamuje produkowaną przez koncern Sony konsolę do gier PlayStation 4.
Akcja promocyjna zawiera elementy społecznościowe. Według zapowiedzi każdy z użytkowników serwisu Instagram, który umieści na swoim profilu jeden ze wspomnianych wcześniej spotów i oznaczy go hashtagiem #PS4dancecontest ma szansę wygrać dwa egzemplarze konsoli PS4 – jedną dla siebie, drugi dla wskazanego przyjaciela lub znajomego.
Za kampanię jest odpowiedzialna nowojorska agencja Bartle Bogle Hegarty.
Dołącz do dyskusji: Tancerze nowojorskiego baletu reklamują PlayStation 4