Tańczące draże "Jutrzenki"
Ruszyła druga w tym roku kampania telewizyjna produktów firmy Jutrzenka przygotowana przez Moby Dick Group. Tym razem promowany jest sztandarowy produkt Jutrzenki: draże w czekoladzie.
Bohaterami filmu są paczki draży tańczące w różnych sytuacjach w rytmie znanego evergreenu "Mah Na Mah Na". Taneczne efekty zostały uzyskane dzięki zastosowaniu mieszanej techniki: żywi aktorzy występują w nim razem z animowanymi paczkami draży.
Film emitowany będzie w najbliższych tygodniach w TVP1, TVP 2 i TVN oraz w kinach. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Kampania jest związana z wprowadzeniem nowych opakowań, również opracowanych przez Moby Dick Group. Unowocześnieniu uległy zarówno opakowania dwóch rodzajów draży w czekoladzie (deserowej i mlecznej), jak i draży cukrowych. Przy okazji dokonane zostało uspójnienie stylistyki wszystkich linii, co w zamierzeniu ma pozwolić wykorzystać efekty kampanii nie tylko w stosunku do draży w czekoladzie, ale również draży cukrowych.
Przedstawiciel Klienta: Tomasz Kasiorek
Przedstawiciel Agencji: Tomasz Jędrzejczak
Creative Director: Marcin Kosiorowski
Studio filmowe: Odeon Rybarczyk Productions
Dołącz do dyskusji: Tańczące draże "Jutrzenki"