Tara Deveaux dyrektorem marketingu w agencji BBDO Nowy Jork
Tara Deveaux objęła stanowisko dyrektora marketingu w agencji reklamowej BBDO Nowy Jork. Na nowo utworzone stanowisko chief strategy officera awansowano Crystal Rix, dotychczas dyrektor ds. rozwoju biznesu.
![Od lewej: Crystal Rix; John Osborn, Kirsten Flanik, Greg Hahn; Greg Hahn, Tara DeVeaux](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/TaraDeveaux-bbdo655.png)
Jak tłumaczą przedstawiciele BBDO Nowy Jork, obie nominacje są efektem trwającej transformacji w agencji, polegającej na większym koncentrowaniu się na danych, analizie i planowaniu komunikacji.
Tara Deveaux jest pierwszym szefem marketingu agencji po tym, jak w 2015 roku odszedł z tego stanowisko Simon Bond. Został wówczas chief growth officerem w Interpublic Group.
Deveaux wraca do nowojorskiego oddziału BBDO po trzech latach przerwy. W tym czasie była prezesem MING Utility&Entertainment Group. W BBDO w latach 2007-2014 pracowała zarządzając obsługą klientów, wśród których były takie firmy, jak PepsiCo, HBO, National Geographic Channel.
Crystal Rix w BBDO pracuje od 10 lat, początkowo jako junior brand strategist. W nowej roli chief strategy officera będzie raportować do Kirsten Flank, prezes agencji. Będzie zarządzać strategią komunikacji dla firmy AT&T.
Dołącz do dyskusji: Tara Deveaux dyrektorem marketingu w agencji BBDO Nowy Jork