Tarczyński przenosi obsługę mediową z Havas Media do Starcomu
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński, producenta kabanosów i przekąsek białkowych.
Decyzja o rozpoczęciu współpracy ze Starcomem zapadła w wyniku przeglądu ofert domów mediowych. Starcom będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów już od początku 2021 roku.
- Agencja Starcom przekonała nas do siebie przede wszystkim dojrzałym biznesowym podejściem do naszej marki, a także doświadczeniem i kompetencjami, idealnie wpisującymi się w nasze potrzeby. Pozytywne wrażenie zrobiła na nas zaprezentowana przez agencję strategia, a warunki finansowe ostatecznie przypieczętowały decyzję - mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński.
Marka Tarczyński w ostatnich miesiącach reklamowała się głównie w internecie. W 2019 roku emitowała w telewizji spot, którego bohaterami są członkowie japońskiej rodziny, jedzący produkty Tarczyńskiego. Akcję przygotowały Red8 i Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Tarczyński przenosi obsługę mediową z Havas Media do Starcomu