Tauron z kampanią informacyjno-edukacyjną na temat nieuczciwej akwizycji
Koncern energetyczny Tauron we wrześniu rozpocznie kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma chronić starszych klientów przed nieuczciwymi praktykami sprzedażowymi na rynku energii. Firma chce też zwiększać ich wiedzę na temat praw przysługujących im przy zawieraniu umów.
We wrześniu Tauron ruszy z kampanią dla seniorów. Komunikaty zamieszczane będą w prasie, radiu, internecie, a także w punktach obsługi Taurona.
Wyemitowane zostanie także słuchowisko radiowe, którego scenariusz ma poruszać problemy ważne z perspektywy seniorów m.in. problem nieuczciwych sprzedawców energii czy prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza siedzibą firmy, czyli np. w domu klienta.
Działania będą przestrzegać starsze osoby przed korzystaniem z usług akwizytorów, którzy podstępem uzyskują podpis na nowych umowach na zakup energii elektrycznej.
Koncern prowadzi cyklicznie akcje informacyjne na temat nieuczciwej akwizycji. Są to „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz”, „Wybieraj mądrze”, "Senior znaczy szacunek". W ramach realizowanych akcji organizowane są eventy i wykłady, emitowane są spoty informacyjne w mediach i publikowane artykuły prasowe.
Dołącz do dyskusji: Tauron z kampanią informacyjno-edukacyjną na temat nieuczciwej akwizycji