TBM Snack przedłuża współpracę z agencją Schulz Brand Friendly
Firma TBM Snack, właściciel takich marek przekąsek, jak Tygryski, Łapsy, Non Stop i Crunlight, zdecydowała się przedłużyć dotychczasową umowę z agencją reklamową Schulz Brand Friendly na kompleksową obsługę marketingową.
Od 2014 roku Schulz obsługuje w zakresie kreatywno-strategicznym wszystkie marki należące do TBM: Tygryski, Łapsy, Non Stop, Crunlihgt. - O przedłużeniu umowy zdecydowały sprawna współpraca na linii klient-agencja, kreatywność w podejściu do tematu każdej z naszych marek, wychodzenie poza utarte schematy i wykorzystywanie swoich pomysłów wielokanałowo - uzasadnia Radosław Miśkiewicz, dyrektor marketingu TBM.
W 2016 roku, oprócz stałej obsługi marketingowej, dla marki Tygryski agencja przygotowała kampanię telewizyjną, szereg konkursów i eventów sprzedażowych, ogólnopolską loterię dla konsumentów czy aplikację mobilną dla najmłodszych i ich mam.
Dla marki Non Stop przygotowana została natomiast między innymi kampania crossmediowa w Eska TV, radio Eska i Eska.pl czy promujący produkt sampling w sieci kin Helios.- Działania reklamowe planowane przez Schulz przekładają się na wyniki. Wzrosła świadomość marek TBM, a także parametry wizerunkowe, zanotowaliśmy również wzrost sprzedaży naszych produktów - dodaje Radosław Miśkiewicz.
Firmy nie podają, na jak długo zawarto nową umowę.
Dołącz do dyskusji: TBM Snack przedłuża współpracę z agencją Schulz Brand Friendly