Teads w kolejnych krajach z VIDAA
Platforma mediowa Teads rozszerza wyłączne partnerstwo w zakresie reklamy natywnej z firmą VIDAA USA odpowiedzialną za system operacyjny Smart TV w telewizorach Hisense.
W ramach kolejnego etapu współpracy Teads będzie wyłącznym partnerem VIDAA USA w zakresie reklamy natywnej w osiemnastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. w Polsce, Słowenii, Chorwacji, Czechach, Słowacji, Serbii, Bułgarii, Grecji i na Węgrzech.
- Daje to nowe możliwości markom i wydawcom, którzy mogą docierać do milionów użytkowników korzystających z urządzeń w ekosystemie reklamy CTV w tym regionie - podkreśla Guy Edri, szef VIDAA USA.
Firmy już wcześniej zaczęły współpracować w tym obszarze w USA, Wielkiej Brytanii, Meksyku, Brazylii, Włoszech, Australii, Indiach, Nowej Zelandii, Korei Południowej i Kanadzie.
Teads współpracuje z reklamodawcami, agencjami i wydawcami w 50 biurach w ponad 30 krajach.
Dołącz do dyskusji: Teads w kolejnych krajach z VIDAA