Kultowa tęczowa torba wraca do sprzedaży w IKEA
Z okazji obchodzonego 17 maja Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii (IDAHOTB) IKEA wprowadziła ponownie do sprzedaży tęczowe torby STORSTOMMA. Dochód z ich sprzedaży trafi na konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
W Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, IKEA po raz czwarty startuje z kampanią mającą na celu nieść pomoc dla dzieci i młodzieży, w tym osób ze społeczności LGBT+. Jednym z jej elementów jest sprzedaż wielobarwnej torby STORSTOMMA.
IKEA dla telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży
Poza swoją podstawową funkcją, torba jest również symbolem szacunku dla osób LGBT+ oraz wsparcia otwartości. Po raz czwarty dochód ze sprzedaży torby w okresie od 17.05 do 31.08 bieżącego roku wesprze strategiczne działanie Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę – telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111.
Ostatnie trzy lata wsparcia telefonu zaufania przez IKEA pozwoliły na zgromadzenie kwoty, dzięki której pracowniczki i pracownicy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę odebrali około 26 tys. dodatkowych połączeń.
- Poszanowanie praw człowieka i wspieranie osób nieheteronormatywnych i transpłciowych to wartości, które wspólnie z IKEA dzielimy i na bazie, których współpracujemy. Kultowe wielobarwne torby IKEA i to dla wielu nie tylko przedmiot codziennego użytku, ale i symbol solidarności lub przynależenia do społeczności osób LGBT+. Już od 2020 roku dochód ze sprzedaży toreb STORSTOMMA wspiera 116 111 – telefon zaufania dla dzieci i młodzieży Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. W naszym telefonie bardzo często pomagamy dzieciom i nastolatkom w procesie odkrywania ich orientacji psychoseksualnej lub tożsamości płciowej. To wsparcie jest możliwe między innymi dzięki IKEA” – mówi Beata Wojtkowska, Członkini Zarządu Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Torby można kupić w dwóch rozmiarach - o pojemności 13l oraz 71l.
Dołącz do dyskusji: Kultowa tęczowa torba wraca do sprzedaży w IKEA