„Tele Świat” liderem dwutygodników. Tracą „Brawo”, „Show” i „Pani Domu” (top 24)
W maju 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Wysokie - czwarte - miejsce zajął „Świat Seriali”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2016 roku wyniosła 311 202 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 3,97 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 16,04 proc. do poziomu 200 616 egz.
Podium zamyka „TV14” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 1,12 proc. do 185 710 egz. W maju ub.r. tytuł ten był piąty.
Czwarte miejsce zajął wydawany przez Bauera dwutygodnik „Świat Seriali”, który awansował z pozycji siódmej. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 168 971 egz., po jednak spadku o 2,38 proc.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki people. Dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Świat |
455 963 |
311 202 |
311 202 |
479 946 |
324 075 |
324 075 |
-3,97% |
Przyjaciółka |
270 383 |
200 616 |
200 616 |
341 898 |
238 954 |
238 954 |
-16,04% |
TV14 |
289 909 |
185 710 |
185 710 |
290 956 |
187 822 |
187 822 |
-1,12% |
Świat Seriali |
268 265 |
168 971 |
168 971 |
269 868 |
173 099 |
173 099 |
-2,38% |
Party Życie Gwiazd |
252 005 |
162 629 |
162 562 |
329 046 |
212 940 |
212 873 |
-23,63% |
Tina |
283 208 |
154 008 |
154 008 |
304 926 |
179 979 |
179 979 |
-14,43% |
Tele Max |
222 483 |
139 034 |
139 034 |
227 879 |
147 229 |
147 229 |
-5,57% |
Show |
243 602 |
138 225 |
138 225 |
319 926 |
201 807 |
201 807 |
-31,51% |
Gala |
211 726 |
124 015 |
123 745 |
240 827 |
131 660 |
131 610 |
-5,98% |
Z Życia Wzięte |
213 000 |
122 746 |
122 746 |
251 650 |
139 580 |
139 580 |
-12,06% |
Super TV |
210 632 |
115 308 |
115 308 |
212 171 |
127 677 |
127 677 |
-9,69% |
Naj |
166 266 |
82 195 |
82 195 |
199 294 |
109 650 |
109 650 |
-25,04% |
Viva |
131 118 |
94 833 |
79 046 |
183 755 |
104 477 |
104 477 |
-24,34% |
Takie jest Życie |
153 447 |
76 131 |
76 131 |
169 895 |
78 619 |
78 619 |
-3,16% |
Pani Domu |
123 880 |
75 463 |
75 372 |
181 046 |
112 508 |
112 417 |
-32,95% |
Sukcesy i Porażki |
130 750 |
74 581 |
74 581 |
146 000 |
83 821 |
83 821 |
-11,02% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
118 740 |
89 476 |
73 919 |
167 500 |
98 751 |
98 267 |
-24,78% |
Relaks |
144 965 |
72 308 |
72 308 |
154 948 |
71 109 |
71 109 |
1,69% |
Ekran TV |
77 390 |
39 649 |
39 649 |
92 483 |
46 868 |
46 868 |
-15,40% |
Bravo Sport |
97 478 |
36 300 |
36 300 |
132 435 |
101 859 |
101 859 |
-64,36% |
Kaczor Donald |
40 000 |
22 870 |
22 870 |
40 000 |
23 109 |
23 109 |
-1,03% |
Bravo |
65 321 |
21 953 |
21 953 |
134 978 |
54 085 |
54 085 |
-59,41% |
Forum |
29 000 |
13 410 |
13 410 |
32 910 |
15 376 |
15 376 |
-12,79% |
Puls Medycyny |
17 000 |
2 450 |
2 417 |
17 000 |
2 961 |
2 940 |
-17,79% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem dwutygodników. Tracą „Brawo”, „Show” i „Pani Domu” (top 24)