„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” 20 proc. w dół
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Świat”, który jako jedyny w zestawieniu osiągnął wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 390 488 egz. Była ona o 7,77 proc. większa niż w styczniu 2013 roku - i był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 205 767 egz., po spadku o 11,11 proc.
Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 65 172 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 19,93 proc.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |
ZKDP | 2014 | 2013 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 390 488 | 362 351 |
TV14 | 205 767 | 231 480 |
Ekran TV | 65 172 | 81 394 |
W styczniu 2014 w porównaniu do grudnia 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14” - było to 11,47 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |
ZKDP | styczeń 2014 | grudzień 2013 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 390 488 | 434 957 |
TV14 | 205 767 | 232 433 |
Ekran TV | 65 172 | 72 957 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” 20 proc. w dół