„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, tylko „TV14” zyskało
W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”. Zyskał tylko „TV 14”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 307 004 egz. Była ona o 1,57 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 164 181 egz., po wzroście o 1,84 proc. - jedynym w zestawieniu.
Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 137 557 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 7,03 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lipcu br. wynoszącym 116 603 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 11,15 proc.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lipcu 2015 roku na poziomie 45 024 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 7,85 proc.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
457 965 |
307 004 |
307 004 |
477 371 |
311 904 |
311 904 |
TV14 |
254 419 |
164 181 |
164 181 |
262 341 |
161 211 |
161 211 |
Tele Max |
211 943 |
137 557 |
137 557 |
242 421 |
147 953 |
147 953 |
Super TV |
204 898 |
116 603 |
116 603 |
237 388 |
131 241 |
131 241 |
Ekran TV |
87 300 |
45 024 |
45 024 |
103 985 |
48 857 |
48 857 |
W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i w tym ujęciu stracił magazyn „Super TV” - było to 16,23 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
457 965 |
307 004 |
307 004 |
504 906 |
335 012 |
335 012 |
TV14 |
254 419 |
164 181 |
164 181 |
289 940 |
178 829 |
178 829 |
Tele Max |
211 943 |
137 557 |
137 557 |
267 487 |
163 278 |
163 278 |
Super TV |
204 898 |
116 603 |
116 603 |
261 598 |
139 194 |
139 194 |
Ekran TV |
87 300 |
45 024 |
45 024 |
109 086 |
53 244 |
53 244 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, tylko „TV14” zyskało