„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem. Pisma telewizyjne i people w czołówce (top 24)
W maju 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 324 075 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 4,48 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 20,60 proc. do poziomu 238 954 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 20,29 proc. do 212 873 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz tytuły people. Dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
479 946 |
324 075 |
324 075 |
527 376 |
339 265 |
339 265 |
Przyjaciółka |
341 898 |
238 954 |
238 954 |
403 373 |
300 934 |
300 934 |
Party Życie Gwiazd |
329 046 |
212 940 |
212 873 |
376 008 |
267 130 |
267 063 |
Show |
319 926 |
201 807 |
201 807 |
297 449 |
207 996 |
207 996 |
TV14 |
290 956 |
187 822 |
187 822 |
319 913 |
190 628 |
190 628 |
Tina |
304 926 |
179 979 |
179 979 |
324 953 |
220 207 |
220 207 |
Świat Seriali |
269 868 |
173 099 |
173 099 |
297 454 |
174 668 |
174 668 |
Tele Max |
227 879 |
147 229 |
147 229 |
284 981 |
170 557 |
170 557 |
Z Życia Wzięte |
251 650 |
139 580 |
139 580 |
293 145 |
165 096 |
165 096 |
Gala |
240 827 |
131 660 |
131 610 |
289 426 |
173 238 |
173 188 |
Super TV |
212 171 |
127 677 |
127 677 |
277 444 |
158 062 |
158 062 |
Pani Domu |
181 046 |
112 508 |
112 417 |
237 650 |
153 780 |
153 689 |
Naj |
199 294 |
109 650 |
109 650 |
194 966 |
133 344 |
133 344 |
Viva |
183 755 |
104 477 |
104 477 |
240 465 |
135 811 |
135 311 |
Bravo Sport |
132 435 |
101 859 |
101 859 |
124 829 |
87 981 |
87 981 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
167 500 |
98 751 |
98 267 |
219 560 |
140 633 |
140 149 |
Sukcesy i Porażki |
146 000 |
83 821 |
83 821 |
173 067 |
98 092 |
98 092 |
Takie jest Życie |
169 895 |
78 619 |
78 619 |
174 963 |
92 027 |
92 027 |
Relaks |
154 948 |
71 109 |
71 109 |
169 964 |
87 135 |
87 135 |
Bravo |
134 978 |
54 085 |
54 085 |
175 080 |
100 738 |
100 738 |
Ekran TV |
92 483 |
46 868 |
46 868 |
111 290 |
55 754 |
55 754 |
Kaczor Donald |
40 000 |
23 109 |
23 109 |
42 500 |
27 371 |
27 371 |
Forum |
32 910 |
15 376 |
15 376 |
37 000 |
16 943 |
16 943 |
Puls Medycyny |
17 000 |
2 961 |
2 940 |
17 000 |
3 244 |
3 218 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem. Pisma telewizyjne i people w czołówce (top 24)