„Tele Świat” wyprzedził sprzedażowo „Przyjaciółkę” i „Party (top 23 dwutygodników)
W sierpniu 2015 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę” i „Party”. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 318 308 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 0,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W sierpniu 2014 roku magazyn ten był jednak trzeci.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „Party” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 27,33 proc. do poziomu 255 033 egz.
Podium zamyka poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 31,39 proc. do 245 058 egz. Tytuł ten przed rokiem był liderem.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz pisma poradnikowe. Dwie pozycje należały do tytułów people, zaś po jednym miejscu przypadło pismu o serialach i dwutygodnikowi z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
464 956 |
318 308 |
318 308 |
469 960 |
319 573 |
319 573 |
Party Życie Gwiazd |
329 538 |
255 100 |
255 033 |
420 230 |
351 022 |
350 955 |
Przyjaciółka |
330 596 |
245 058 |
245 058 |
446 447 |
357 180 |
357 180 |
Tina |
324 971 |
241 221 |
241 221 |
310 445 |
216 918 |
216 918 |
Show |
318 883 |
240 224 |
240 224 |
352 439 |
278 463 |
278 463 |
TV14 |
254 963 |
172 559 |
172 559 |
267 461 |
181 093 |
181 093 |
Świat Seriali |
259 976 |
158 321 |
158 321 |
259 990 |
156 831 |
156 831 |
Z Życia Wzięte |
244 250 |
144 222 |
144 222 |
296 287 |
173 524 |
173 524 |
Naj |
222 972 |
142 025 |
142 025 |
179 936 |
122 179 |
122 179 |
Tele Max |
219 252 |
141 119 |
141 119 |
227 445 |
148 703 |
148 703 |
Pani Domu |
183 154 |
124 205 |
124 114 |
240 400 |
169 351 |
169 260 |
Super TV |
198 978 |
120 495 |
120 495 |
232 449 |
136 940 |
136 940 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
169 350 |
127 112 |
119 580 |
231 803 |
159 142 |
158 658 |
Viva |
187 550 |
118 828 |
118 828 |
225 836 |
141 110 |
141 110 |
Takie jest Życie |
224 904 |
113 826 |
113 826 |
183 966 |
95 351 |
95 351 |
Sukcesy i Porażki |
141 500 |
86 740 |
86 740 |
173 000 |
101 673 |
101 673 |
Relaks |
152 501 |
75 476 |
75 476 |
177 438 |
88 371 |
88 371 |
Bravo Sport |
114 989 |
68 240 |
68 240 |
124 870 |
86 312 |
86 312 |
Bravo |
129 823 |
64 030 |
64 030 |
169 973 |
101 562 |
101 562 |
Gala |
137 896 |
63 899 |
63 629 |
134 872 |
59 391 |
59 341 |
Ekran TV |
82 690 |
45 604 |
45 604 |
100 730 |
52 149 |
52 149 |
Kaczor Donald |
40 000 |
22 682 |
22 682 |
39 926 |
20 207 |
20 207 |
Forum |
33 000 |
17 806 |
17 806 |
37 003 |
18 402 |
18 402 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” wyprzedził sprzedażowo „Przyjaciółkę” i „Party (top 23 dwutygodników)