SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Newsweek” dużo więcej z reklam, „Viva!” i „Twój Styl” w dół (TOP10)

W lutym br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 0,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Duże wzrosty przychodów osiągnęły „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”, za to spadki zanotowały „Viva!” i „Twój Styl”.

Cennikowe wpływy reklamowe „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) były w lutym o 63,6 proc. wyższe niż przed rokiem, a „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) o 54,3 proc. wyższe - wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Mniejsze wzrosty przychodów z reklam zanotowały „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) - 21,2 proc., „Gala” (G+J Polska) -  21,2 proc., oraz „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 17,7 proc. „Wprost” (AWR Wprost) zarobił 9,4 proc. więcej niż przed rokiem, a „Party” (Edipresse Polska) - 5,9 proc.

>>> Top 75 tygodników w Polsce. Na czele „Tele Tydzień”

Jedynymi magazynami z czołówki, których cennikowe wpływy reklamowe zmalały w skali roku, są „Viva!” (Edipresse Polska) i „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Ten pierwszy zarobił mniej o 18,8 proc., a drugi - o 4,1 proc.

Ogółem wszystkie pisma zarobiły z reklam 0,7 proc. mniej niż przed rokiem. To mniejszy spadek niż w styczniu, kiedy te przychody zmalały o 10,3 proc. (zobacz szczegóły). Natomiast w całym ub.r. faktyczne wpływy reklamowe według szacunków Starlinka zmniejszyły się o 16,2 proc. (więcej na ten temat).

>>> Top 25 dwutygodników w Polsce. Liderem „Przyjaciółka”

TOP 10 - cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
Wirtualnemedia.pl II.2013 II.2012
Tele Tydzień 11 084 743 zł 6 775 766 zł
Newsweek Polska 8 872 832 zł 5 751 411 zł
Wprost 6 392 983 zł 5 845 466 zł
Viva! 6 038 367 zł 7 436 682 zł
Forbes 5 060 700 zł 4 175 200 zł
Party 4 827 650 zł 4 557 983 zł
Show 4 784 496 zł 4 065 290 zł
Gala 4 255 993 zł 3 513 508 zł
Twój Styl 3 986 620 zł 4 157 260 zł
Grazia 3 713 104 zł -
monitorowane tytuły razem 163 338 606 zł 164 514 405 zł

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Newsweek” dużo więcej z reklam, „Viva!” i „Twój Styl” w dół (TOP10)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
W lutym "Viva" i "Party" zarobiły z reklam ponad 10 baniek, a w marcu ludzie zostali tam pozbawieni etatów i wszyscy pracują na "śmieciówkach". Gdzie tu sens i logika?
0 0
odpowiedź
User
NICO
A gdzie Polityka?
0 0
odpowiedź
User
John
Nie bierzcie pod uwagę tego rankigu ponieważ nie uwzglednia rabatów, np. WProst jest tak wysoko a strone można kupic za 10-15 tys i jaka to logika
0 0
odpowiedź