„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem
W listopadzie 2013 roku wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku uplasowała się na poziomie 885 281 egz., co oznacza spadek względem listopada 2012 roku o 7,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,58 proc. i ustabilizowała się na poziomie 379 650 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 162 067 egz., po spadku o 8,66 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Program TV” (Press-Media), który w zestawieniu uplasował się na miejscu szóstym. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się bowiem o 17,08 proc. i wyniosła 106 902 egz.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
885 281 |
956 910 |
To & Owo |
379 650 |
393 739 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
162 067 |
177 436 |
Tele Max |
155 047 |
174 333 |
Super TV |
137 639 |
159 400 |
Program TV |
106 902 |
128 922 |
Teleprogramy |
33 696 |
36 648 |
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku wśród tygodników telewizyjnych największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 11,42 proc.) pochwalić się mogły „Teleprogramy”. Z kolei jako jedyny w takim ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to jednak tylko 0,11 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
listopad |
październik |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
885 281 |
886 295 |
To & Owo |
379 650 |
376 753 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
162 067 |
157 620 |
Tele Max |
155 047 |
151 581 |
Super TV |
137 639 |
136 626 |
Program TV |
106 902 |
105 380 |
Teleprogramy |
33 696 |
30 243 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem