Telefoniczna kampania UPC
UPC Polska ruszyła ze specjalną kampanią poświęconą promocji swojej nowej oferty telefonicznej.
Zakrojona na szeroką skalę kampania ruszyła w pierwszym tygodniu kwietnia br. i potrwa trzy tygodnie.
UPC Polska wykorzystuje w kampanii mediowej telewizję, radio, reklamę on-line oraz działania BTL.
Od 9 kwietnia na antenie kanałów grupy TVN, Polsatu oraz kanałów tematycznych AXN i Hallmark jest emitowany 15.sekundowy spot telewizyjny. Reklamy prasowe ukażą się w magazynach telewizyjnych (m.in. "Teleświat", Teletydzień", dodatkach telewizyjnych do "Dziennika" i "Gazety Wyborczej"). Spot radiowy będą nadawać od 10 kwietnia takie stacje, jak Złote Przeboje, Radio Wawa i Radio Eska. W kampanii online internauci zobaczą reklamy na portalach onet.pl i interia.pl, oraz banner na GaduGadu.
Istotną część komunikacji stanowią materiały BTL: ulotki dla przedstawicieli handlowych, ulotki i plakaty w Lokalnych Biurach Obsługi Klienta UPC oraz nadruk na kopertach i ulotki załączane do rachunków wysyłanych do obecnych klientów UPC.
Kampanię ATL przygotowała agencja Ad Fabrika FCB, BTL - agencja ARIP.
W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 1,9 mln gospodarstw domowych w ośmiu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. Na koniec grudnia 2006 roku UPC Polska miała ponad milion abonentów telewizji kablowej, przeszło 206 000 użytkowników internetu i 63 000 klientów usługi telefonicznej.
Podobne informacje:
Dołącz do dyskusji: Telefoniczna kampania UPC