SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telefony komórkowe Siemensa "jak na dłoni"

Telewizja, prasa, kino oraz Internet znalazły się w media planie najnowszej kampanii reklamowej telefonów komórkowych Siemens z serii 75.

Kampania wystartowała w ostatnich dniach września br. i potrwa do połowy listopada.

Obok modeli AX72, C75, CX75 oraz M75 prezentowane są także wybrane akcesoria. Kampanii towarzyszy hasło "Poczuj nowy styl".

Motywem przewodnim wykorzystanym w kreacji - obok telefonów komórkowych Siemensa - są dłonie, które w artystycznych konfiguracjach prezentują wybrane modele. Podświetlone i wyeksponowane aparaty z serii 75 kreowane są w ten sposób jako poręczne oraz ergonomiczne. "Nowy styl" wskazuje także na design nowych telefonów oraz ich funkcje biznesowe, rozrywkowe i multimedialne.

W kreacjach prasowych pojawiają się dodatkowe informacje nt. akcesoriów - opisywany jest samochodowy zestaw Bluetooth oraz Mobile Music Set, czyli przenośne głośniki uatrakcyjniające korzystanie z wbudowanego w telefony Siemensa odtwarzacza muzyki, np. w formacie MP3.

Kampania w telewizji rusza 3 października br. Spoty emitowane będą na antenie: TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVP3, At Media oraz TVN 24.

Prasa obejmuje pisma: Gazeta Wyborcza, Newsweek, Przekrój, Wprost, Polityka,  Komputer Świat, Focus, Playboy (dodatek "Kreator"), CKM, Auto Moto oraz Forbes.

W Internecie reklamy zobaczyć można będzie na stronach: Onet.pl (Muzyka, Lifestyle package, Biznes Package, Manager Package, Fluid), Clubbing.waw.pl, iPLAY, MP3.com.pl, O2 - Lemon TV, Viva Tv, FTV, Expander, Parkiet (w tym Top MSP), Money, Bankier, Panorama Firm, Gazeta.pl (Logo, Gospodarka), WP - Linia Biznes, Interia - Biznes oraz Gazeta Prawna.

Na kinowych ekranach kampania realizowana będzie w Warszawie, Katowicach, Toruniu, Trójmieście, Krakowie, Częstochowie, Wrocławiu oraz Poznaniu.

Za adaptację kampanii reklamowej telefonów z serii75, prowadzonej na zlecenie Siemens Sp. z o.o., odpowiedzialna była agencja McCann-Erickson Polska, opracowaniem planu mediowego zajęła się agencja Media Direction OMD, a kreacją kampanii internetowej agencja OS3.

Dołącz do dyskusji: Telefony komórkowe Siemensa "jak na dłoni"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl