SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Teleturniej 'Strzał w 10!' przegrał z 'Milionerami'

Nadawany w Polscie "Strzał w 10!" oglądało wiosną tego roku średniotylko 1,11 mln widzów, zapewniając stacji cennikowe wpływy z reklamw wysokości 1,3 mln zł. "Strzał w 10!" okazał się o wiele mniejpopularny od "Milionerów", których w TVN oglądało w tym samymczasie średnio 2,04 mln widzów (stacja emitowała wtedy także filmyfabularne).

Nadawany w sobotnie popołudnia w Polsacie "Strzał w 10!" odpremiery pod koniec marca oglądało średnio 1,11 mln widzów - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Teleturniej zapewnił stacji udziały w rynku wwysokości 13 proc., natomiast w komercyjnej grupie wiekowej 16-49 -15,6 proc.


Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
29-03-20081 922 11616,82%20,51%
05-04-20081 113 29910,63%12,72%
12-04-20081 836 36117,15%19,21%
19-04-20081 613 30315,08%18,24%
26-04-2008803 04911,38%16,10%
03-05-20081 152 92911,96%13,59%
10-05-2008938 91913,52%16,56%
17-05-2008781 26212,66%14,83%
24-05-2008835 88410,64%11,87%
31-05-2008671 03710,31%12,47%
21-06-2008815 14110,65%14,89%
28-06-2008841 28011,30%12,66%
średnia111153513,00%15,60%


"Strzał w 10!" okazał się o wiele mniej popularny od "Milionerów",których w TVN oglądało w tym samym czasie średnio 2,04 mln widzów.Więcej osób przed telewizory przyciągnęły także TVP1 (1,83 mlnwidzów) i TVP2, którą oglądało wtedy przeciętnie 1,28 mlnwidzów.

StacjaAMRAMR %SHR %
TVN2 037 5555,68%23,74%
TVP11 828 3835,09%21,30%
TVP21 278 0093,56%14,89%
Polsat - Strzał w10!1 111 5353,10%13,00%


"Strzał w 10!" oglądały głównie kobiety, osoby po między 35. a 39.ipo 45. roku życia oraz mieszkańcy małych i dużych miast.



ADH %AFF
PłećMężczyźni46,37%96

Kobiety53,63%103
Wiek4- 93,53%57

10-156,40%84

16 - 196,01%97

20 - 247,25%82

25 - 296,03%71

30 - 345,91%75

35 - 397,33%109

40 - 445,85%89

45 - 499,82%127

50 - 5410,01%122

55 - 5911,21%156

60+20,65%112
Wlk.miastaWieś36,70%95

< 50 tys.26,06%110

50-100 tys.8,49%95

100-200 tys.10,87%136

> 200 tys.17,89%86
ZawódTop management6,02%73

Pracownicyszczebla średniego9,45%70

Pracownicyfizyczni i rolnicy22,32%114

Emeryci32,86%127

Inne29,35%89
WykształceniePodstawowe53,58%121

Średnie28,42%94

Wyższe8,07%68

Inne9,93%72


Od końca marca Polsat zarobił cennikowo dzięki reklamom emitowanymprzy teleturnieju 1,29 mln zł.

Kolejne odcinki "Strzału w 10!" mają pojawić się na anteniePolsatu jesienią. Program produkuje ATM Grupa.

Dołącz do dyskusji: Teleturniej 'Strzał w 10!' przegrał z 'Milionerami'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl