Telewizja Polska wznowiła produkcję „Jaka to melodia?”. Nagrody ze specjalnych odcinków na walkę z koronawirusem
Telewizja Polska, po kilkutygodniowej przerwie związanej z pandemią koronawirusa, wznowiła produkcję kolejnych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?”. Program na antenie Jedynki będzie można oglądać od 3 maja, a nagrody ze specjalnych odcinków przeznaczone zostaną na walkę z koronawirusem.
Realizacja nowych odcinków przebiega z zachowaniem restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa, w tym m.in. noszenie maseczek zasłaniających usta i nos przez ekipę produkcyjną, pomiar temperatury ciała przez medyków, wydzielenie strefy bezpieczeństwa, ograniczenie liczby osób w ekipie oraz środki do dezynfekcji rąk i urządzeń.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Produkcja programu zadbała także o bezpieczeństwo gości, zwiększając odległość między pulpitami zawodników i rezygnując z udziału publiczności w studio.
Gospodarzem cyklu bez zmian jest Rafał Brzozowski. Na scenie wspierają go Super Band w składzie: Katarzyna Dereń (wokal), Piotr Matysik (piano) i Hubert Sobiecki (saksofon). Na stałe w programie zagościł także DJ Adamus.
Emisja od 3 maja, nagrody ze specjalnych odcinków na walkę z koronawirusem
Premierowe odcinki „Jaka to melodia?” na antenie Jedynki będzie można oglądać od poniedziałku do soboty o godz. 17.25 oraz w niedziele o 18.30.
W weekendowych odcinkach specjalnych widzowie tradycyjnie zobaczą gwiazdy znane z małych i dużych ekranów, aktorów, muzyków, sportowców, ludzi estrady i telewizji. Nagrody pieniężne z tych odcinków przekazane zostaną instytucjom w całej Polsce walczącym z pandemią koronawirusa.
Ostatni premierowy odcinek „Jaka to melodia?” nadany został 5 kwietnia, produkcja i emisja teleturnieju została wstrzymana w związku z rozwojem pandemii COVID-19.
Średnia widownia cyklu w okresie od 7 września 2019 roku do 5 kwietnia 2020 roku wyniosła 1,67 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,15 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,69 proc. w grupie 16-49 i 9,36 proc. w grupie 16-59.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska wznowiła produkcję „Jaka to melodia?”. Nagrody ze specjalnych odcinków na walkę z koronawirusem