Telewizja Republika w ofercie biura reklamy Polsat Media
Od 1 sierpnia 2014 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale informacyjnym Telewizja Republika. Dotychczas stacja ta emitowała reklamy pozyskane samodzielnie.
- Rozmawialiśmy z trzema największymi brokerami na rynku i wybraliśmy Polsat Media - informuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Radosław Dobrzyński, dyrektor zarządzający Telewizji Republika. - O jego wyborze zdecydowało wiele elementów - dodaje wymieniając, że chodzi o siłę i pozycję rynkową Polsat Media, dynamiczny wzrost tego brokera w ostatnim czasie i możliwość tworzenia przez niego pakietów tematycznych, a także ofertę cenową i szacunki przychodów na jakie stacja może liczyć.
- Telewizja Republika będzie niezwykle interesującym uzupełnieniem naszego pakietu kanałów społeczno-informacyjnych, który obecnie składa się z trzech stacji: Polsat News, Polsat News+ oraz Superstacji - mówi Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.
Telewizja Republika to informacyjno-publicystyczny kanał o profilu konserwatywnym, który rozpoczął nadawanie w maju 2013 roku. W ofercie programowej stacji znajdują się serwisy informacyjne, magazyny publicystyczne, filmy dokumentalne, programy kulturalne oraz reportaże.
Stacja dotąd współpracowała z Cyfrowym Polsatem (kontrolującym Polsat Media) w zakresie emisji satelitarnej - platforma umieściła jej sygnał na swoim transponderze na satelicie Hot Bird i włączyła kanał do swojej oferty. Poza tym stację oglądać można też w ponad 100 sieciach kablowych (m.in. w UPC Polska, Vectrze, Toya i Inea) oraz w internecie (zarówno poprzez własną stronę internetową jak i platformę ipla).
Telewizja Republika będzie 42 kanałem telewizyjnym w portfolio Polsat Media. Spółka ma w swojej ofercie również telewizję internetową ipla, a także prowadzi sprzedaż reklam w PRN Polska.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Republika w ofercie biura reklamy Polsat Media