Telezakupy z Tomaszem Kotem reklamują Telewizję Osobistą Netii (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania Netii z udziałem Tomasza Kota, tym razem reklamująca Telewizję Osobistą w pakiecie z internetem. Akcję przygotowały firmy Brasil, Carat Polska i Value Media.
W nowej kampanii Netii Tomasz Kot wspólnie z partnerką występują jako prowadzący programu telezakupowego. Przedstawieni z komiksowej scenografii, z zabawnym entuzjazmem opowiadają o zaletach Telewizji Osobistej. Informują też, że można też ją kupić w pakiecie z dostępem do internetu. Ponadto w reklamach jest prezentowany nowy numer infolinii sprzedażowej Netii - 801 801 100 (dotychczasowy numer, 801 802 803, będzie wykorzystywany do obsługi obecnych klientów).
Akcja reklamowa od 8 lutego jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie. Spot przygotowała agencja Brasil, a za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).
Netia nie informuje, do kiedy potrwa ta kampania.
Dołącz do dyskusji: Telezakupy z Tomaszem Kotem reklamują Telewizję Osobistą Netii (wideo)
Co za wpadka:)