TequilaPolska dla Nałęczowianki
Nestle Waters Polska (NWP), wyłączny dystrybutor wód Nałęczowianka w Polsce rozpoczął działania promocyjne.
Ich celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki Nałęczowianka.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska. Agencja przygotowała program motywacyjny, skierowany do hurtowników oraz przedstawicieli handlowych hurtowni współpracujących z firmą NWP.
Program motywacyjny ma zachęcić reprezentantów hurtowni do efektywnego wsparcia sprzedaży produktów marki Nałęczowianka w punktach sprzedaży poprzez udzielanie przez nich detalistom porad dot. m.in. sugerowanego poziomu cen Nałęczowianki, ekspozycji, itp. W ramach programu, w zależności od zebranych punktów, właściciele hurtowni i ich przedstawiciele handlowi mogą wybrać atrakcyjne nagrody.
Akcja zaplanowana została przed sezonem sprzedażowym i będzie realizowana do końca kwietnia.
Na potrzeby akcji agencja TequilaPolska przygotowała mechanizm programu, ulotki oraz materiały promocyjne zachęcające hurtowników oraz przedstawicieli handlowych hurtowni do udziału w programie, odpowiada również za koordynację realizacji programu. W realizację projektu zaangażowane jest również call center.
Agencja TequilaPolska realizuje program wskutek wygranego przetargu na akcję promocyjną dla hurtowników na początku tego roku.
Dołącz do dyskusji: TequilaPolska dla Nałęczowianki