TEQUILAPolska dla Pysio Gul, Gul
14 lutego ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna "Promocja Pysio Gul, Gul" dla marki soków Pysio, należącej do firmy Agros Nova
Promocja została przygotowana i realizowana jest przez Agencję marketing services TEQUILAPolska. Akcja potrwa przez 10 tygodni.
Promocja soków Pysio Gul, Gul realizowana przez TEQUILAPolska potrwa do 24 kwietnia i obejmie swoim zasięgiem cały asortyment soków Pysio. Celem kampanii jest podniesienie atrakcyjności marki w głównej grupie docelowej oraz wzrost sprzedaży soków w okresie jej trwania.
Akcja skierowana jest głównie do dzieci w wieku 8-12 lat. W celu otrzymania nagrody, konsument musi uzbierać 10 punktów tzw. Pysioguli z dowolnych opakowań promocyjnych soków, a następnie przesłać je pod wskazany adres wraz z kuponem zgłoszeniowym. 10 000 pierwszych zgłoszeń w danym tygodniu otrzymuje nagrodę - Pysiobidon. W sumie do wygrania jest 100 000 Pysiobidonów. Komunikacja promocji odbywa się poprzez opakowania promocyjne oraz internetowy serwis marki www.pysio.pl.
Promocja sprzedaży Pysio Gul, Gul to kolejna akcja realizowana przez TEQUILAPolska dla marki Pysio. Klient powierzył budżet akcji bez przetargu.
Dołącz do dyskusji: TEQUILAPolska dla Pysio Gul, Gul