TETA rozlicza z rozmów telefonicznych
eBilling, nowa aplikacja internetowa wrocławskiego producenta oprogramowania, umożliwia szybkie rozliczanie rozmów telefonicznych w każdym przedsiębiorstwie
eBilling, nowa aplikacja internetowa wrocławskiego producenta oprogramowania, umożliwia szybkie rozliczanie rozmów telefonicznych w każdym przedsiębiorstwie. Dane dostarczane przez operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej, trafiają do systemu, gdzie są przyporządkowane poszczególnym pracownikom. Wszyscy posiadający konto w systemie widzą zestawienia rozmów dla użytkowanych przez siebie numerów. Każdy z wpisanych numerów telefonicznych może być opisany poprzez prywatną książkę telefoniczną.
"eBiling jest systemem wchodzącym w skład "Portalu Korporacyjnego TETY", który zawiera szereg aplikacji internetowych, wspomagających takie procesy jak rozliczanie delegacji, przydzielanie urlopów, procesy samoobsługi pracowniczej. Aplikacje te upraszczają wiele procesów w przedsiębiorstwie, które do tej pory, ze względu na znaczną biurokrację, były bardzo uciążliwe. Dzięki odciążeniu komórek kadrowo - płacowych oraz administracyjnych możliwa jest także znaczna oszczędność kosztów działania przedsiębiorstwa" - powiedział Jerzy Krawczyk, Prezes TETA S.A.
W menu dostępne są dla użytkownika dwie funkcje - "Moje billingi" oraz "Książka telefoniczna". "Moje billingi" to lista wszystkich rozmów telefonicznych, jakie zostały wygenerowane przez każdego z pracowników. Opis bilingu składa się z zestawienia numerów, danych osób skojarzonych z numerem telefonu, statusu billingu (zatwierdzony/nie zatwierdzony) oraz kwot firmowych i prywatnych rozmów. Możliwe jest również zestawienie pozwalające użytkownikowi sprawdzić czas oraz kwotę wykazaną dla poszczególnych numerów w billingu.
Dołącz do dyskusji: