The North Face na Miesiąc Dumy: tęczowe logo i współpraca z organizacjami LGBTQ+
W związku z Miesiącem Dumy marka odzieżowa The North Face (należy do koncernu VF Outdoor) zaczęła współpracę z czterema europejskimi organizacjami działającymi na rzecz społeczności LGBTQ+ oraz wprowadza kolekcję Pride, w której logo marki jest w tęczowych barwach.
W Wielkiej Brytanii marka The North Face zaczęła współpracę z grupą OutdoorLads, która prowadzi szereg zajęć w outdoorze dla mężczyzn homoseksualnych, biseksualnych oraz transseksualnych. W Niemczech marka współdziała z Gay Outdoor Club, we Włoszech do kampanii ma dołączyć organizacja ArciGay, a także Le Gloss z francuskiego Chamonix również dołączy do budowania społeczność związanej z eksploracją natury.
The North Face przekaże tym podmiotom po 10 tys. euro na bieżące działania. Ponadto z każdą zorganizuje, w różnych lokalizacjach w Europie, Pride Hike. W takich wędrówkach może wziąć udział każdy, kto się zarejestruje na stronie wydarzenia.
W ramach kampanii przygotowano kolekcję Pride, w której logo The North Face wypełnione jest tęczą - symbolem dumy i ruchu na rzecz równouprawnienia osób LGBT. Kolekcja obejmuje kurtkę Nuptse, bluzę z kapturem, kurtkę przeciwdeszczową, a także koszulki oraz spodenki.
Dołącz do dyskusji: The North Face na Miesiąc Dumy: tęczowe logo i współpraca z organizacjami LGBTQ+
Dumy? z czego ? Łysy i garbaty też mają swoje miesiące?
Rok temu premier Kanady doszedł do podobnych wniosków i zamiast miesiąca był sezon ped****ia