SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Canal+ kampanię polskiej wersji "The Office" zaczyna od trollingu na LinkedIn

W biznesowym serwisie społecznościowym LinkedIn powstał profil prezesa fikcyjnej firmy Kropliczanka, a zarazem głównego bohatera mocumentu. To element promocji serialu "The Office PL".

Michał Holc na Linkedinie widnieje jako Chief Executive Officer w firmie Kropliczanka z Siedlec. Opisuje siebie jako "mentora, lidera, coacha, przywódcę", a także: "Człowiek inspirator, filantrop, świetny tancerz. Jedyny prezes Kropliczanki. Pisarz, być może przyszły podkaster, motywator. Od lat skutecznie zarządzam licznym zespołem świetnie prosperującej firmy produkującej wodę mineralną".

Michał Holc bryluje na LinkedIn

Fikcyjny prezes jest aktywny w serwisie - zamieszcza posty z radami biznesowymi. Do rozmów zaprasza w stylu, który dobrze znany jest fanom amerykańskiego "The Office", gdzie "przyjaznym" nastawieniem rozśmieszał Michael Scott.

Na posty zapatrzonego w siebie Holca co ciekawe odpowiadają na poważnie niektórzy użytkownicy LinkedIna, nie zdając sobie najwyraźniej sprawy z tego, że profil jest częścią akcji promocyjnej "The Office PL" Canal+ Polska. Michał Holc rzecz jasna nie istnieje naprawdę, tak i i Kropliczanka - to fikcja stworzona na potrzeby polskiej adaptacji "The Office", która na Canal+ zadebiutuje już 22 października.

Canal+ pokaże polską wersję mocumentu "The Office"

Akcja serialu „The Office PL” rozgrywa się w Siedlcach, w siedzibie firmy zajmującej się produkcją wody mineralnej Kropliczanka.

Prezes spółki, Michał, to człowiek pozbawiony autorefleksji, który każdym słowem i gestem zabiega o atencję i uznanie. - Kiedy przedsiębiorstwo zostaje przejęte przez nowego, właściciela, a pracownicy zaczynają obawiać się o swoje posady, jedynie Michał patrzy na zmiany z optymizmem. Biznesowe roszady przeplatają się tu z biurową codziennością pracowników Kropliczanki - czytamy w opisie fabuły serialu.

W „The Office PL” główną rolę gra Piotr Polak. Oprócz niego w serialu występują Vanessa Aleksander, Adam Woronowicz, Kornelia Strzelecka, Mikołaj Matczak i Milena Lisiecka.

Za polską wersję „The Office”, tworzoną przy współpracy z BBC Studios, odpowiadają reżyser Maciej Bochniak oraz producenci, Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński. Za scenariusz odpowiedzialny jest Łukasz Sychowicz wraz z Jakubem Rużyłło i Mateuszem Zimnowodzkim, a za zdjęcia Paweł Chorzępa.

W „The Office” grali Gervais i Carrel

"The Office" to serial mockumentalny opowiadający o perypetiach pracowników spółki zajmującej się handlem papierem. Twórcami brytyjskiego pierwowzoru, pokazywanego w latach 2001-2003 przez BBC, byli Ricky Gervais i Stephen Merchant. Zrealizowano 14 odcinków, dyrektora oddziału zagrał Ricky Gervais.

Dużo większą popularność zdobyła amerykańska wersja formatu, w której w główną rolę wcielił się Steve Carell. W latach 2005–2013 na zlecenie NBC nakręcono 9 serii liczących łącznie 201 odcinków.

Dołącz do dyskusji: Canal+ kampanię polskiej wersji "The Office" zaczyna od trollingu na LinkedIn

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sandra
czy panie dyrektor odtrąbiły już sukces na miarę najlepszego serialu tego roku?
0 0
odpowiedź
User
Fan Comedy Central
Z tego co rozumiem, serial powstaje przy współpracy z Comedy Central Polska, który to kanał współfinansuje produkcję. Czy ciągły brak komunikacji w tej kwestii po stronie Canal+ to zaniedbanie czy premedytacja?
0 0
odpowiedź
User
DrVictór
To jak z "Królem" i tą kolekcją ubrań z serialu, oraz "Klangorem", "Żmijowiskiem" i innymi projektami. Niby marketingowo objętościowe w kosztach, ale to tylko zwykła dykta. Żaden z seriali CANAL+ w latach 2015 - 2020 nie miał sukcesu, a oni promują tylko dla nagród branżowych i case study. Słabe.
0 0
odpowiedź