“The Voice od Poland” pnie się powoli do góry
Dwójka wyemitowała 10 castingowych odcinków programu “The Voice of Poland”. Z tygodnia na tydzień rosła widownia talent-show, ale TVP2 w czasie jego emisji przegrywała z TVN i TVP1.
Średnia widownia dotąd pokazanych wydań programu ukształtowała się na poziomie 2,3 mln osób, co przełożyło się na 16,80 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 15,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
>>> KRRiT: Zatrudnienie Nergala w „The Voice of Poland” nie narusza prawa
Pierwsze dwa odcinki, wyemitowane 3 września br., miały tylko 1,96 mln widzów, przy udziale na poziomie 15,26 proc., zaś ostatnie dwa śledziło juz 2,47 mln osób (17,51 proc. udziału). Jeszcze bardziej wzrósł udział w grupie komercyjnej - z 13,02 proc. w pierwsza sobotę emisji do 18,01 proc. w sobotę 1 października br.
Data | Start | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | ||
03-09-2011 | 20:00 | 1 836 752 | 14,90% | 13,33% |
03-09-2011 | 21:05 | 2 070 512 | 15,58% | 12,78% |
1 955 706 | 15,26% | 13,02% | ||
10-09-2011 | 20:00 | 2 229 883 | 16,58% | 15,88% |
10-09-2011 | 21:07 | 2 138 165 | 15,45% | 14,15% |
2 184 210 | 16,01% | 14,97% | ||
17-09-2011 | 20:00 | 2 178 894 | 16,35% | 16,04% |
17-09-2011 | 21:04 | 2 508 579 | 18,47% | 16,45% |
2 352 597 | 17,47% | 16,27% | ||
24-09-2011 | 20:00 | 2 386 555 | 16,70% | 15,25% |
24-09-2011 | 21:05 | 2 587 801 | 18,14% | 16,70% |
2 491 109 | 17,45% | 16,04% | ||
01-10-2011 | 20:03 | 2 555 442 | 18,03% | 18,57% |
01-10-2011 | 21:07 | 2 395 598 | 17,04% | 17,55% |
2 472 153 | 17,51% | 18,01% | ||
Średnia z całości | 2 297 110 | 16,80% | 15,77% |
Dane telemetryczne pokazują, że w czasie nadawania show (soboty między 20.00 a 21.50) Dwójka osiąga lepsze wyniki niż rok wcześniej w tym paśmie. Wówczas jej oglądalność wynosiła tylko 1,77 mln osób, a udział kształtował się odpowiednio na poziomie 12,28 proc. i 9,62 proc.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 3 320 199 | 24,28% | 27,42% |
TVP 1 | 2 539 316 | 18,57% | 16,36% |
The Voice... | 2 297 110 | 16,80% | 15,77% |
Polsat | 1 427 110 | 10,43% | 11,50% |
TVP 2 w paśmie emisji “The Voice of Poland” zajmuje jednak trzecie miejsce wśród głównych graczy rynku, wyprzedzając jedynie Polsat, który w tym czasie postawił na emisję filmów fabularnych. Daje mu to raptem 10,43 proc. udziału w grupie 4+. Liderem jest telewizja TVN ze swoim show “Mam talent!” (24,28 proc.), druga jest TVP 1 (m.in. “Pogoda” i filmy, 18,57 proc.).
>>> „The Voice of Poland” teraz codziennie na antenie TVP 2!
Podczas “Przesłuchań w ciemno” czwórka jurorów-trenerów tj. Kayah, Ania Dąbrowska, Nergal i Andrzej Piaseczny, skompletowała swoje 12-osobowe drużyny. W kolejnym etapie - “ Bitwach” - z każdego zespołu zostanie połowa uczestników. O tym, kto odpadnie, zdecyduje każdy z trenerów.
Program “The Voice of Poland” prowadzi Hubert Urbański. Format na licencji Talpa Content produkuje firma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: “The Voice od Poland” pnie się powoli do góry