SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland 3” wygrał z TVP1 i Polsatem. 14,6 mln zł z reklam

„The Voice of Poland 3” oglądał  2,15 mln osób. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszył się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”. Wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł. TVP2 myśli już o kolejnej edycji.

Dwójka „The Voice of Poland 3” emitowała w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,15 mln osób, co przełożyło się na 14,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Nadawana w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie „Bitwa na głosy 3” miała średnio 2,28 mln oglądających, co przełożyło się odpowiednio na 15,60 proc. oraz 13,81 proc. udziału (więcej na ten temat).

Z kolei emitowana wiosną br. druga odsłona „The Voice of Poland” przyciągała 2,17 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,88 proc. oraz 15,44 proc. udziału (zobacz te dane).

W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była stacja TVN z udziałem na poziomie 18,77 proc., pokazująca konkurencyjny talent-show „Mam talent!” oraz filmy fabularne. Gorzej od TVP2 poradziły sobie: TVP1 (13,33 proc.; prognoza pogody, „Komisarz Alex” - zobacz wyniki jego oglądalności, i filmy) oraz Polsat (12,97 proc.; pasmo filmowe, serial „Biblia”).

Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka też była druga, ale Polsat zajął trzecie miejsce, wygrywając z TVP1.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 762 474

18,77%

20,98%

TVP2 - The Voice of Poland 3

2 145 198

14,58%

15,03%

TVP1

1 962 270

13,33%

9,65%

Polsat

1 909 416

12,97%

14,41%


Wpływy z reklam emitowanych przy trzeciej odsłonie programu wyniosły 14,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności trzeciej edycji „The Voice of Poland”. Dowodzą one, że program cieszy się dużą popularnością i lojalnością widzów. Biorąc pod uwagę zarówno oglądalność, jak również pozytywne opinie dotyczące m.in. wysokiego poziomu muzycznego i artystycznego „The Voice of Poland”, bierzemy pod uwagę możliwość realizacji czwartej edycji programu na wiosnę - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2.

Szef Dwójki zaznacza jednak, że na ostateczne deklaracje w sprawie kolejnej serii jest jeszcze za wcześnie. Jednak już w połowie grudnia br. odbędą się castingi do czwartej edycji „The Voice of Poland” (dowiedz się więcej).

Trenerami w trzeciej edycji „The Voice of Poland” byli: Edyta Górniak, Maria Sadowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzili: Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym programu jest firma Rochstar. Realizowany jest on na licencji Talpa Content.

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 3” wygrał z TVP1 i Polsatem. 14,6 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Rewelacyjny poziom. Najlepsze głosy.
odpowiedź