Tic Tac i Hand Made rozszerzają współpracę
Agencja reklamowa Hand Made rozszerza trwającą od 2017 współpracę z marką cukierków Tic Tac (Ferrero).
Hand Made pracuje z marką Tic Tac od 2017 roku i obsługuje największe aktywności marki w Polsce i zapewnia stałe wsparcie strategiczno-kreatywne.
Firmy poszerzyły zakres współpracy o obsługę mediów społecznościowych. Hand Made zajmuje się dla marki komunikacją na Facebooku, Instagramie i Youtube oraz dba o jakość moderacji.
- O wyborze agencji zadecydował profesjonalizm, zaangażowanie i świetne pomysły w przetargu. Dodatkowym atutem była dotychczasowa współpraca i jej wyniki - mówi Magdalena Łącka, country category marketing manager marki.
Do tej pory agencja była odpowiedzialna za bieżącą komunikację marki, w tym strategię, kreację i obsługę graficzną, jak również organizację loterii i aktywacji konsumenckich. Efektem wspólnych działań były między innymi kampanie “Odśwież chwile dobrą energią”, “Tic Tac łączy latem”, “Dziel się delikatnością”, czy “Dekady świeżości” z okazji 50-lecia brandu.
Dołącz do dyskusji: Tic Tac i Hand Made rozszerzają współpracę