Napój Tiger promowany w nowym teledysku Young Leosi
Raperka Young Leosia opublikowała w sieci teledysk do utworu "Rok Tygrysa". Jednym z jego głównych elementów jest napój energetyczny Tiger (produkowany przez Grupę Maspex). Jego puszki często pojawiają się w klipie, m.in. w dłoniach występujących w tej produkcji tancerzy.
"Rok Tygrysa” to premierowy singiel Young Leosi - zapowiedź nowej płyty. Już od kilku dni na TikToku można było usłyszeć tego kawałka. Wczoraj cały utwór razem z teledyskiem udostępniono na kanale Internaziomale. Autorem muzyki jest Broke Boys.
W teledysku widzimy Young Leosię, która wspólnie z grupą kilkunastu tancerzy wykonuje taneczny układ choreograficzny w rytm śpiewanej piosenki:
"Pamiętam jak miałam 6 lat, wielkie domy z ogródkiem i życie spokojne; Pamiętam jak zmienił się świat kiedy zabrakło kart, banki nie były hojne' Nie zrozum mnie źle droga mamo, mi nigdy nic nie brakowało; Bo pieniądze szczęścia nie dają, a czasem najbliższych odbiera ci prawo; Jak Janusz wiem co to klasa średnia, od dziecka wiem jak to jest uciekać; Stracić wszystko i przegrać, dobrze, że muzyka jest wieczna; Dobrzе, że zawsze miałam potencjał, wolałam się uczyć, niż żеbrać;
Dlatego teraz zamiast pracować piszę kolejny poemat" - śpiewa Young Leosia.
Równie widoczny w teledysku co tancerze, jest napój Tiger - widzimy puszki tego napoju w dłoniach tancerzy, którzy je otwierają, piją.
Warto zaznaczyć w tym miejscu, że do marki nawiązują w klipie także: tytuł utworu ("Rok Tygrysa"), stroje tancerzy (w barwach napoju), koszulki z hasłem marki.
Grupa Maspex oficjalnie nie poinformowała o nawiązaniu współpracy z Young Leosią w zakresie promocji marki Tiger. Wczoraj wieczorem nie udało nam się uzyskać informacji ten temat od producenta napoju.
Obecność marki Tiger w teledysku Young Leosi to nie pierwszy przykład współpracy tej napojowej marki ze środowiskiem hip-hopu. Trzy lata temu Tiger Energy Drink był promowany kampanią opartą na spocie z udziałem Dariusza Michalczewskiego do piosenki wykonawcy hip-hopowego Abradab.
W 2017 roku z kolei w kampanii "Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej" głosu użyczył raper Fokus.
Teledysk "Rok Tygrysa" po kilku godzinach od premiery na YouTube miał ponad 221 tys. wyświetleń. Inne wcześniejsze utwory Young Leosi mają na YouTube nawet ponad 30 mln wyświetleń.
Dołącz do dyskusji: Napój Tiger promowany w nowym teledysku Young Leosi
"Napój Tiger promowana w nowym teledysku Young Leosi"
to teraz już zatrudniają redaktorzyny z dysleksją dyskalkulią, czy dysfunkcją mózgu!!