TikTok wprowadza nowe narzędzie dla reklamodawców - Inventory Filter
TikTok Inventory Filter, nowe narzędzie dla reklamodawców, dostępny jest w Polsce i w 25 innych krajach oraz w kilkunastu językach. Narzędzie zapewnia reklamodawcom większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi obok ich reklam w sekcji „Dla Ciebie”.
Dzięki TikTok Inventory Filter - autorskiemu rozwiązaniu dostępnemu w TikTok Ads Manager – marketerzy mogą teraz decydować przy jakiego rodzaju treściach pojawiają się ich reklamy.
Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego TikTok Inventory Filter daje reklamodawcom dostęp do trzech różnych poziomów zasobów wideo – Full Inventory, Standard Inventory i Limited Inventory, które zdefiniowane zostały na podstawie zasad i polityk oraz branżowych standardów TikToka. Wybrany poziom można zdefiniować w TikTok Ads Managerze podczas tworzenia kampanii.
Co decyduje o przypisaniu do poszczególnych poziomów zasobów wideo?
TikTok Inventory Filter klasyfikuje treści tworzone przez użytkowników poprzez analizę tekstu, dźwięku, wideo i obrazów, oceniając czy nie naruszają naszych zasad i czy dotyczą tematów potencjalnie kontrowersyjnych. Film, który zostanie tak zdefiniowany zostanie następnie przypisany do jednego z 4 poziomów ryzyka:
• Floor Content – treści, które naruszają nasze Zasady Społeczności, Warunki świadczenia usług i/lub Politykę dot. własności intelektualnej TikTok
• High Risk Content – treści gloryfikujące lub prezentujące w sposób bezrefleksyjny tematy potencjalnie kontrowersyjne
• Medium Risk Content – treści fikcyjne lub rozrywkowe dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów
• Low Risk Content – filmy o walorze edukacyjnym, dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów
Biorąc pod uwagę definicje powyższych poziomów ryzyka, TikTok Inventory Filter będzie oceniał, które filmy tworzone przez użytkowników należy wykluczyć z danego poziomu zasobów wideo. W rezultacie lista filmów dostępnych na każdym z nich będzie się odpowiednio różnić:
• Full Inventory: Wyklucza wszelkie treści zaklasyfikowane jako Floor Content, czyli treści naruszające Zasady Społeczności, Warunki świadczenia usług i/lub Politykę dot. własności intelektualnej TikTok, które zostały usunięte przez TikTok.
• Standard Inventory: Wyklucza treści zaklasyfikowane jako "Floor Content" i "High Risk Content". Reklamy będą wyświetlane obok filmów, które są odpowiednie dla większości marek, ale mogą być potencjalnie kontrowersyjne.
• Limited Inventory: Wyklucza wszystkie poziomy ryzyka (od "Floor" do "Low Risk"). Reklamy będą wyświetlane obok treści, które nie zawierają kontrowersyjnych tematów.
W okresie testowym z TikTok Inventory Filter skorzystało wiele firm, a każda z kampanii osiągnęła wysokie wyniki pod względem bezpieczeństwa i dopasowania treści.
Dołącz do dyskusji: TikTok wprowadza nowe narzędzie dla reklamodawców - Inventory Filter