TikTok, Polska Press i Payback w IAA Polska
Do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączają serwis społecznościowy TikTok, wydawca prasy i serwisów online’owych Polska Press oraz operator programu lojalnościowego Payback.
Do grona członków IAA Polska dołączają: platforma społecznościowa TikTok, grupa medialna Polska Press oraz multibrandowy program bonusowy Payback.
- Niezmiernie cieszy mnie to, że szeregi IAA Polska zwiększają się o trzy kolejne organizacje. Siłą IAA Polska jest bowiem różnorodność i mnogość spojrzeń na komunikację marketingową. A to z kolei ułatwia realizację wspólnego celu, jakim jest poprawa standardów w branży komunikacji marketingowej, a także dbałość o zgodną z prawem, swobodną komunikację pomiędzy producentami i konsumentami – mówi Jacek Olechowski, prezes zarządu IAA Polska.
Stowarzyszenie jest platformą dialogu, formułowania potrzeb i podejmowania inicjatyw, dzięki którym rynek usług marketingowych może harmonijnie wzrastać i rozwijać się. Dzięki przynależności do Stowarzyszenia jego członkowie nie tylko wymieniają doświadczenia, ale też uczestniczą w działaniach na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się, wpływają na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej oraz kształtują wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.
Aktualnie do IAA Polska należy ponad 130 firm.
Dołącz do dyskusji: TikTok, Polska Press i Payback w IAA Polska