SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Time popiera dołączenie Polskiego Radia do KBR-u

Grupa Radiowa Time popiera Polskie Radio w jego staraniach oprzyłączenie do Komitetu Badań Radiowych (KBR). Polskie Radiowystosowało w tej sprawie oficjalne pismo do KBR-u.

"Badania słuchalności radia są dobrem całego rynku i ichzarządzanie powinno być umożliwione jak największej liczbiepodmiotów będących uczestnikami tego rynku. Polskie Radio jestjednym z głównych podmiotów na rynku radiowym, a jego wejście doKBR-u doprowadzi do skupienia z ramach Komitetu wszystkichnajwiększych grup radiowych w Polsce. Mamy nadzieję, że uda sięwypracować rozwiązania, które zaowocują przyłączeniem PolskiegoRadia, tym bardziej, że powiększenie listy podmiotów jest zgodne zpostulowaną przez KBR ideą otwartości i przejrzystości" - mówi wimieniu Grupy Radiowej Time Agnieszka Odachowska, PR ManagerGrupy.

Odachowska podkreśla też fakt, że w wyniku zmian na rynkuradiowym wzrasta waga podmiotów lokalnych, co również powinno byćodzwierciedlone w mechanizmach działania KBR-u.

"Struktura KBR-u jest niemal stała od 6 lat. Tymczasem rynekradiowy ulega ciągłym przemianom - następuje konsolidacja mediów,zmienia się ich udział w rynku radiowym, co powinno byćuwidocznione również w ramach Komitetu. Wszyscy uczestnicy KBRpowinni mieć taką samą moc decyzyjną zarówno, jeśli chodzi ometodologię badań, jak i sposób ich prezentacji" - dodaje.

Komitet Badań Radiowych został powołany w 2002 r. i tworzą gokonkurencyjne wobec siebie podmioty reprezentujące rynek radiowy wPolsce: stacje ogólnopolskie (Radio RMF FM i Radio ZET), nadawcaponadregionalny - Radio Wawa oraz stacje lokalne (Grupa RadiowaAgora i Grupa Radiowa Time). Zadaniem Komitetu jest zarządzanieprojektem badawczym Radio Track realizowanym przez InstytutMillward Brown SMG/KRC.

Dołącz do dyskusji: Time popiera dołączenie Polskiego Radia do KBR-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl