Time stawia na eventy
W spółce Time została powołana komórka 'Grupa e:ventowa - Ge:',którą będzie kierować Cezary Fortuna.
Do jej głównych zadań należeć będzie sprzedaż eventów muzycznychi formatów telewizyjnych produkowanych przez spółkę Promotor UnitedEntertainment (Sopot Hit Festiwal, EMA, Hity na czasie) orazrealizacją akcji z zakresu BTL na potrzeby klientów Time.
W ofercie Ge: znajdzie się również oferta realizacji akcji zzakresu marketingu 360 stopni, bazującym na radiu, internecie orazdziałaniach eventowych.
Cezary Fortuna ze spółką Time związany był przez 7 lat, od 2000roku, m.in. jako sponsoring manager. Od początku 2008 roku zajmowałstanowisko new business directora w firmie SnapEvent (Sony Music)zajmującej się marketingiem muzycznym oraz organizacjąeventów.
Grupę e:ventową współtworzyć będzie także Przemek Kaczmarek, którypracuje w Time od 2002, do tej pory jako doradca ds klientówkluczowych, sponsoring manager oraz dyrektor marketingowegowsparcia sprzedaży. Wcześniej pracował m.in. w Polskapresse orazgratka.pl
Dołącz do dyskusji: Time stawia na eventy