Time Trend z nową identyfikacją wizualną
Sieć salonów z zegarkami Time Trend wprowadziło nową identyfikację wizualną. Za projekt odpowiada agencja kreatywna Lotna.
Przed rozpoczęciem prac nad identyfikacją, Lotna przeprowadziła lifting istniejącego już logo – zmieniono proporcje elementów graficznych i tekstowych, a kompozycja sygnetu została zamknięta, dzięki czemu dotychczasowe elementy umieszczono w określonej, spójnej przestrzeni.
Element sygnetu logo w postaci charakterystycznego układu wskazówkowego posłużył jako trzon nowej identyfikacji wizualnej. Tarczę godzinową zaimplementowano do wszystkich materiałów, gdzie stała się ona ich nieodzownym elementem.
- Chcieliśmy wdrożyć nowy system, który musiał spełniać kilka podstawowych założeń - mówi Andrzej Wasilewski, koordynator działu marketingu offline w Time Trend. - Propozycja miała być spójna dla wszystkich kanałów komunikacji, powinna wykorzystywać istniejące już logo i główny kolor firmowy - burgund, a także zawierać uniwersalne wzory, które z łatwością mogły być adaptowane na specjalne kampanie reklamowe - dodaje.
Nowy kod wizualny stał się obowiązującym we wszystkich materiałach reklamowych i biurowych wykorzystywanych przez brand Time Trend.
- Ważne także było zachowanie koloru firmowego jakim jest burgund. Wykorzystywany był przez wiele lat przez markę, stając się tym samym jej charakterystycznym i łatwo rozpoznawalnym elementem. Ponadto, barwa ta ma szlachetny charakter, a tym samym podkreśla istotne cechy marki: produkty z kategorii premium, ich elegancję oraz najwyższej jakości obsługę klientów oferowaną przez firmę - dodaje Anita Kamila Sochacka, managing director Lotnej.
Autorem koncepcji nowej identyfikacji był Michał Wyszyński, graphic designer Lotnej. Anita Kamila Sochacka pełniła nad pracami nadzór kreatywny, a Piotr Flis - executive director – odpowiadał za nadzór techniczny.
Dołącz do dyskusji: Time Trend z nową identyfikacją wizualną