SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Tina” nowym liderem, “Pani Domu” zyskała najwięcej

W styczniu 2011 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej zyskała “Pani Domu”, zaś miejsce lidera kosztem “Przyjaciółki” zajęła “Tina”.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Tiny” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosło 587 169 egz. i było o 21,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, co pozwoliło na awans tego pisma z miejsca drugiego na pierwsze – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Konkurencyjna “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), która spadła z pozycji pierwszej na drugą, zanotowała z kolei wynik na poziomie 503 966 egz. po wzroście o 1,9 proc.
 
Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w styczniu br. wyniosło  370 068 egz. i było 62,2 proc. wyższe niż w styczniu 2010 roku, gdy tytuł ten był tygodnikiem, ale ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych. To największy wzrost w rankingu.

ZKDPstyczeń
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Tina587 169482 791
Przyjaciółka503 966494 443
Pani Domu370 068228 086


Porównująca dane styczniowe od danych z grudnia widać, że wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskała “Tina” (15,36 proc.). 

ZKDPstyczeńgrudzień
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Tina587 169508 973
Przyjaciółka503 966489 599
Pani Domu370 068328 076


 

Dołącz do dyskusji: “Tina” nowym liderem, “Pani Domu” zyskała najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl