“Tina” nowym liderem, “Pani Domu” zyskała najwięcej
W styczniu 2011 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej zyskała “Pani Domu”, zaś miejsce lidera kosztem “Przyjaciółki” zajęła “Tina”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Tiny” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosło 587 169 egz. i było o 21,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, co pozwoliło na awans tego pisma z miejsca drugiego na pierwsze – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Konkurencyjna “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), która spadła z pozycji pierwszej na drugą, zanotowała z kolei wynik na poziomie 503 966 egz. po wzroście o 1,9 proc.
Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w styczniu br. wyniosło 370 068 egz. i było 62,2 proc. wyższe niż w styczniu 2010 roku, gdy tytuł ten był tygodnikiem, ale ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych. To największy wzrost w rankingu.
ZKDP | styczeń | |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tina | 587 169 | 482 791 |
Przyjaciółka | 503 966 | 494 443 |
Pani Domu | 370 068 | 228 086 |
Porównująca dane styczniowe od danych z grudnia widać, że wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskała “Tina” (15,36 proc.).
ZKDP | styczeń | grudzień |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tina | 587 169 | 508 973 |
Przyjaciółka | 503 966 | 489 599 |
Pani Domu | 370 068 | 328 076 |
Dołącz do dyskusji: “Tina” nowym liderem, “Pani Domu” zyskała najwięcej