“Tina” zyskała najwięcej, straciła “Pani Domu”
W lutym 2011 roku wzrosty sprzedaży w segmencie dwutygodników poradnikowych zanotowały “Przyjaciółka” oraz “Tina”. Spadek sprzedaży dotknął natomiast “Pani Domu”.
Liderem segmentu pozostaje “Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 508 776 egz. i była o 0,09 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się konkurencyjna “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 500 921 egz. po wzroście o 3,4 proc., największym w zestawieniu.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w drugim miesiącu br. wyniosła 381 951 egz. i była o 14,1 proc. niższa niż w lutym 2010 roku, gdy tytuł ten był tygodnikiem. To jedyny spadek w rankingu.
ZKDP | luty | |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 508 776 | 504 382 |
Tina | 500 921 | 484 291 |
Pani Domu | 381 951 | 444 870 |
Porównując dane lutowe do danych ze stycznia widać, że wzrosty sprzedaży ogółem zanotowały “Przyjaciółka” i “Pani Domu”, a spadła sprzedaż “Tiny”.
ZKDP | luty | styczeń |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 508 776 | 503 966 |
Tina | 500 921 | 587 169 |
Pani Domu | 381 951 | 367 036 |
Dołącz do dyskusji: “Tina” zyskała najwięcej, straciła “Pani Domu”