SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tina” zyskała najwięcej, straciła “Pani Domu”

W lutym 2011 roku wzrosty sprzedaży w segmencie dwutygodników poradnikowych zanotowały “Przyjaciółka” oraz “Tina”. Spadek sprzedaży dotknął natomiast “Pani Domu”.

Liderem segmentu pozostaje “Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 508 776 egz. i była o 0,09 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się konkurencyjna “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 500 921 egz. po wzroście o 3,4 proc., największym w zestawieniu.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w drugim miesiącu br. wyniosła 381 951 egz. i była o 14,1 proc. niższa niż w lutym 2010 roku, gdy tytuł ten był tygodnikiem. To jedyny spadek w rankingu.

ZKDP luty
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 508 776 504 382
Tina 500 921 484 291
Pani Domu 381 951 444 870


Porównując dane lutowe do danych ze stycznia widać, że wzrosty sprzedaży ogółem zanotowały “Przyjaciółka” i “Pani Domu”, a spadła sprzedaż “Tiny”. 

ZKDP luty styczeń
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 508 776 503 966
Tina 500 921 587 169
Pani Domu 381 951 367 036


 

Dołącz do dyskusji: “Tina” zyskała najwięcej, straciła “Pani Domu”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anty
0 0
odpowiedź
User
beata
pan zbyszek zborowski powinien zostać naczelnym PANI DOMU. Facet ma klase, styl i wygląd
0 0
odpowiedź