SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tłoczenie jabłek z uczuciem reklamuje sok Tymbark (wideo)

W nowej kampanii reklamowej marki Tymbark (należącej do Maspexu Wadowice) promowany jest przede wszystkim sok jabłkowy. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brainbox i dom mediowy Mindshare Polska.

Spot z kampanii pokazuje, jak jabłka poprzez tłoczenie zmieniają się w opakowanie 100-procentowego soku jabłkowego Tymbark. Producent przekonuje, że kocha jabłka, a ich tłoczenie jest realizowane „z uczuciem”. W końcowej sekwencji prezentowane są też inne warianty smakowe soków owocowych Tymbark.

Akcja reklamowa zaczęła się 5 października, jest prowadzona w telewizji. Maspex nie ujawnia, jak długo potrwa.

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja reklamowa Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Tłoczenie jabłek z uczuciem reklamuje sok Tymbark (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tina
Jaki jest tytul piosenki w tej reklamie?
odpowiedź
User
elmo
Nazareth - Love Hurts
odpowiedź
User
LadyStardust
Nie rozumiem czy twórcy reklamy nie znają angielskiego czy myślą, że odbiorcy nie znają. Piosenka Nazareth w ogóle tu nie pasuje. Love hurts, love scars, love wounds... czyli miłość boli, miłość zostawia blizny, miłość rani... ma mi się zrobić żal tych jabłek? kochamy jabłka więc je tłoczymy, ale wiadomo miłość boli? piosenka jest cudna, ale w tym zestawieniu zniechęca do picia tych soków.
odpowiedź