TNT odświeża identyfikację pod hasłem „The People Network” (wideo)
Firma kurierska TNT wprowadza nową identyfikację marki opracowaną przez Design Bridge. Towarzyszy temu kampania reklamowa, za którą odpowiada agencja Etcetera.
Zmodyfikowana identyfikacja wizualna TNT obejmuje nowe hasło „The People Network” oraz nowe, bardziej nowoczesne logo. Zmiany będą stopniowo wprowadzane w ciągu najbliższych 36 miesięcy. Obejmą one całą działalność globalnej sieci TNT, w tym wygląd pojazdów, komunikację ATL, mundury pracowników oraz opakowania.
Ponadto w ciągu najbliższych 10 tygodni nowym klientom zaoferowana zostanie do testowania usługa TNT Experience z jedną darmową wysyłką międzynarodową do 100 kg na terenie całej Europy.
Wprowadzenie nowej identyfikacji TNT zainaugurowała kampania reklamowa w 8 krajach Europy i akcja promocyjna w 26 krajach.
Akcja obejmuje reklamy telewizyjne, spoty radiowe i billboardy oraz programy sprzedażowe i lojalnościowe – całość o zasięgu europejskim. Kampania jest wspierana przez marketing bezpośredni i elektroniczny marketing bezpośredni (EDM) w 60 krajach.
Nową identyfikację wizualną TNT stworzyła międzynarodowa agencja Design Bridge, a za kreację kampanii reklamowej odpowiada holenderska agencja Etcetera.
Dołącz do dyskusji: TNT odświeża identyfikację pod hasłem „The People Network” (wideo)