„To coś” reklamuje Prince Polo MultiPackach (wideo)
Do sprzedaży trafią duże paczki wafelków Prince Polo (Mondelez Polska), w dwóch wariantach o nazwie MultiPack „Na co dzień” i MultiPack „Dla rodziny”. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo” przygotowana przez firmy Ogilvy&Mather Advertising, Dynamofilm i Starcom.
Opakowanie MultiPack „Na co dzień” zawiera 6 wafelków Prince Polo Classic XXL, a MultiPack „Dla rodziny” - 15 wafelków Prince Polo Classic 18g. Rekomendowana cena detaliczna pierwszego to 7,99 zł, a drugiego - 9,99 zł.
- Konsumenci coraz częściej kupują wafle w dużych paczkach, zwłaszcza w sklepach wielkoformatowych, takich jak hiper- i supermarkety. Wafelki, które wybraliśmy do dużych paczek to ulubione smaki i gramatury naszych konsumentów - wyjaśnia Aleksandra Senenko, brand manager Prince Polo w Mondelez Polska.
Nowe opakowania reklamuje 15-sekundowy spot telewizyjny, utrzymany w formacie „Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo” wykorzystywanym w kampaniach Prince Polo od wiosny br. (obejrzyj poprzednią reklamę). Spot będzie emitowany w TVN, Polsacie i Discovery Channel.
Kreację spotu przygotowała agencja Ogilvy&Mather Advertising, wyreżyserował go Jovan Todorovic, a produkcją zajęło się studio filmowe Dynamofilm. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Ponadto w sklepach pojawią się materiały POS (standy, owijki, plakaty), a także specjalna kolekcja kubków z hasłem kampanii w 10 różnych układach. Aby otrzymać taki kubek, należy w sklepie biorącym udział w promocji kupić pięć dowolnych wafelków Prince Polo.
Dołącz do dyskusji: „To coś” reklamuje Prince Polo MultiPackach (wideo)