"To naturalne" w kampanii podłóg Barlinek
Ruszyła kampania wizerunkowa firmy Barlinek produkującej naturalne podłogi drewniane. Akcję prowadzoną pod hasłem "To naturalne" przygotowała agencja K2.
Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces zmian prowadzonych od roku w Barlinku, w ramach których firma wprowadziła m.in. zmodyfikowaną identyfikację wizualną (więcej na ten temat).
Kampania wizerunkowa ma przede wszystkim podkreślić fakt, że najwyższą wartość mają produkty naturalne. Na akcję składa się seria zdjęć wykonanych przez fotografa Łukasza Ziętka, których motywem przewodnim jest podłoga, na której zdarzają się najróżniejsze sytuacje „z życia wzięte“.
Kampania obejmuje sześć layoutów reklam prasowych, które ukażą się w wybranych tytułach wnętrzarskich w Polsce, Niemczech, Rumunii i na Ukrainie. Dodatkowo na Facebooku od pierwszej połowy czerwca prowadzony będzie tematyczny fanpage pt. „Drewno Forever”, który ruszy w pierwszej połowie czerwca, a jego komunikacja ma się skupiać wokół tematyki designu oraz wykorzystania drewna w dekoracji wnętrz. Uzupełnieniem akcji będą działania prowadzone w obszarze e-PR obejmujące artykuły sponsorowane i media relations. Aktywności potrwają do końca br.
Za strategię i koncepcję kreatywną do kampanii odpowiada agencja K2.
Dołącz do dyskusji: "To naturalne" w kampanii podłóg Barlinek