„To The Bone” - startuje imprezowa kampania Desperadosa
Pod hasłem „To The Bone” ruszyła globalna kampania reklamowa piwa Desperados podkreślająca rozrywkowy wizerunek marki. W Polsce akcję na zlecenie Grupy Żywiec realizują firmy Przeagencja, MediaVest i Havas PR Warsaw.
Spot z kampanii „To The Bone” pokazuje dwie grupy młodych ludzi, którzy czekają w mieście na zbliżającą się imprezę. Taki przekaz ma być zaproszeniem do imprezowego świata Desperadosa oraz podkreślać, że marka wymyka się schematom.
Kreacją i produkcją spotu zajęła się francuska agencja Dufresne Corrigan Scarlett Advertising we współpracy z Bruno Aveillanem i Florią Sigismondi, znanymi twórcami teledysków i multimediów.
W Polsce reklama od kwietnia jest emitowana w telewizji (w stajach ogólnopolskich i tematycznych), a 29 marca kampania zaczęła się w internecie (m.in. na Facebooku).
Za adaptację globalnej kreacji i działania na Facebooku odpowiada agencja interaktywna Przeagencja, za zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a działania public relations realizuje agencja Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: „To The Bone” - startuje imprezowa kampania Desperadosa