SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TOK FM: Posłuchaj, aby zrozumieć

Radio Tok FM kontynuuje kampanię "Posłuchaj, aby zrozumieć". Jejdrugi etap obejmuje prasę i nośniki reklamy zewnętrznej.

Na nowych layoutach ponownie znalazły się zdjęcia reporterskie zmiejsc i scen związanych z kontrowersyjnymi wydarzeniami.

Reklamy Radia Tok FM ukażą się w prasie - m.in. w "Polityce","Forum", "Przekroju", "Pulsie Biznesu", w wydaniu ogólnopolskim iwydaniach lokalnych "Gazety Wyborczej", a także na ponad 400nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania stacji(billboardy i cityscrolle).

tokfm

Nowe layouty na potrzeby kampanii przygotowało "Studio ZdolnaŁapa" Piotra Kulawczuka. Media zaplanowało Radio Tok FM we własnymzakresie.

Dołącz do dyskusji: Tok FM: posłuchaj, aby zrozumieć

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl