Tomasz Frankowski jako „łowca marek” reklamuje z rodziną sklepy 50 style (wideo)
Ruszyła telewizyjno-internetowa kampania reklamowa sklepów odzieżowych 50 style (należących do Marketing Investment Group) z udziałem ich ambasadora - byłego piłkarza Tomasza Frankowskiego.
W spotach 50 style Frankowski występuje razem ze swoją rodziną: żoną i dziećmi. Wspólnie przeglądają i kupują ubrania i buty dostępne w tych sklepach.
Przypomnijmy, że Tomasz Frankowski został ambasadorem reklamowym 50 style w maju br. (więcej na ten temat).
Obecna akcja obejmuje 30-sekundowy spot emitowany w TVN (m.in. przy najpopularniejszych programach i serialach) oraz serwisie Player.pl, 8-sekundowe spoty sponsorskie pokazywane przy "Mam talent” oraz sponsorowanie konkursu w aplikacji mobilnej promującej ten program.
Kreacją kampanii zajął się departament marketingu firmy Marketing Investment Group, a produkcją spotów - Outstanding Studios.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Frankowski jako „łowca marek” reklamuje z rodziną sklepy 50 style (wideo)